Over De Deeluitgeverij
De Deeluitgeverij is een huis voor redacties & uitgevers, dat zijn oorsprong vindt in wat ooit Uitgeverij Cascade heette. Als onderdeel van de Nederlandse Audax Holding, was deze middelgrote uitgeverij jarenlang de luis in de pels van de grote spelers op de Belgische markt. Het dynamische enthousiasme dat van Uitgeverij Cascade, ondanks de bescheiden schaal, een gerespecteerde speler in het Belgische medialandschap maakte, vormt nu ook de basis van De Deeluitgeverij. Met tonnen ervaring aan boord en de start-upmentaliteit die bij het statuut van jong bedrijf hoort, zorgt De Deeluitgeverij voor een nieuwe wind door de Belgische magazinemarkt.
We bundelen de krachten om samen beter en professioneler onze lezers, abonnees, leden en adverteerders te bedienen. Omdat we de absolute top willen zijn. Professioneel willen werken zoals de multinationals, ook zonder het volume van de grote organisaties. In de geest van de deeleconomie, de deelauto en de deelfiets, benutten we de beschikbare middelen optimaal door ze te delen met anderen.
Op papier én digitaal. De snelheid waarmee je online je publiek kan bereiken, potentieel een groot bereik en alle andere voordelen die het biedt, maken dat het internet een fantastische plek is om kwaliteitsjournalistiek gedistribueerd te krijgen. Bij De Deeluitgeverij vind je alvast een heldere visie op digitaal uitgeven, aangepast op de ambities en specifieke eigenschappen van elke titel.
Maar mijn god, wat houden we ook nog steeds van dat mooie papier. De geur en het gevoel alleen al. Bovenal bieden papieren magazines nog steeds het ideale platform om in de diepte te gaan, om verhalen uitgebreid te brengen, of voor knappe illustraties met topfotografie.
Daarnaast linken we de kracht van onze media aan de ambities van merken. Met onder andere onze native advertising producties zorgen we ervoor dat de boodschap van je campagne de juiste context krijgt, voor maximale impact.